Cari Blog Ini

Khamis, 18 Oktober 2012

GEMPAR!! Lokman Nor Adam bercakap dengan kerusi di Negeri Sembilan!!


AnakSgDerhaka 
Pertengahan Mei lalu Senator Ezam Mat Nor telah dilaporkan bercakap dengan kerusi setelah beliau dijemput sebagai pemidato utama dalam ‘Pidato Perdana’ yang telah diadakan di Bandar Petrajaya, Sarawak.

Beliau dilaporkan bercakap dengan kerusi kerana ‘Pidato Perdana’ ini menyaksikan kerusi lebih banyak dari manusia.

Mungkin rakyat di Sarawak sudah muak mahu mendengar fitnah terhadap DS Anwar Ibrahim yang bakal di sampaikan oleh Ezam.. isu dia ni Anwar saja.. mana ada isu lain dah... sila baca di ( SINI )

Kali ini pula sahabat kepada Ezam Mat Noor iaitu Lokman Noor Adam pula melalui pengalaman yang sama dengan apa yang telah Ezam lalui.

Dalam ceramah UMNO yang bertajuk ‘Penjelasan Bajet Kerajaan vs Buy Jet Populis Pembangkang’ di Simpang Durian, Negeri Sembilan Lokman Noor Adam seolah-olah sedang bercakap dengan kerusi…

Ini kerana jumlah kerusi yang dihadirkan ke tempat ceramah tersebut jelas melebihi jumlah manusia yang hadir mendengar ucapannya.

Gambar-gambar di bawah ini dirakam telah dirakam ketika penceramah utamanya iaitu Lokman Noor Adam, Exco Pemuda UMNO Malaysia sedang menyampai pidatonya.

Ceramah Pemuda UMNO di Simpang Durian, Negeri Sembilan malam ini cukup meriah dengan kerusi.. disebabkan kerusi lebih banyak dari manusia ianya hambar, sunyi sepi dan lenggang.
Lokman Noor Adam sedang berucap
Sebelah kiri pentas
Di hadapan pentas
Di sebelah kanan pentas
Gambar dari jauh.. kerusi banyak sekali..
Butir-butir ceramah seperti biasa... mengguna pakai apa yang disediakan oleh JASA.

Kisah DAP nak jadikan Kristian sebagai agama rasmi, Soros membiayai dana PR dan maukan DSAI jadi Perdana Menteri boneka selain memfitnah DSAI kaki liwat dan zina.

Simpang Durian ini difahamkan terletak dalam daerah Jelebu @ Kuala Klawang dimana ahli parlimennya Rais Yatim.

JASA salah satu Jabatan yang terletak dibawah Kementeriannya dan Lokman Noor Adam adalah seorang yang dilantik bergaji sebagai Ahli Pemikir JASA.

Sebenarnya bukan mereka saja yang punya kebolehan bercakap dengan kerusi.. ADUN Sungai Rapat pun punya kebolehan yang sama..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan