Cari Blog Ini

Selasa, 27 November 2012

MAHATHIR LOYAR BURUK LAGI !!!



Sebelum ini dia kata Umno lebih baik dari Pakatan sebab Umno umpama “Syaitan yang dikenali”,,  dan Pakatan tidak baik kerana ia ibarat  “Malaikat tak dikenali”  Satu ketika dulu Tun pernah kata Nabi SAW tidak bercukur,  kerana tak ada GILLET !  Bukankah itu loyar buruk namanya?

PAS dan PKR adalah musuh Mahathir@Umno.  Anwar pula satu dunia dah maklum, beliau seorang tokoh pemimpin yang amat dikenali sangat berpengaruh,  tetapi menjadi musuh Mahathir  dunia akhirat,,  justeru mana mungkin beliau mahu berkata Anwar lebih baik dari Haji Hadi untuk jadi PM?  

Kita semua sudah faham dan cukup matang dengan sepak terajang politik Mahathir. Kenyataan yang dibuat ini,, lain maksud tak ada, melainkan bertujuan memerangkap Pakatan Rakyat. Apabila PR berpecah dan berbalah, Mahathir dan Umno bertepuk tangan,, ini yang mereka mahu !  Kepada seluruh rakyat Malaysia,mari kita berdoa agar BN tumbang dan tersembam menyembah bumi. 

Duhai Tun Madey yang merasai diri masih muda. Dah bersara buatlah cara bersara.Tak perlulah bikin sibuk pasal PM!   Siapa pun yang menjadi PM Malaysia bukanlah  persoalan utama bagi PR,  kerana ramai pemimpin PR yang layak, bersih dan berintegriti.  Kalau pun Tun mahukan Haji Hadi benar menjadi PM, sudi-sudikan lah mendoa’kannya. Tetapi andainya Allah beri tempat itu pada Anwar, harap Tun tidak tumbang berdiri!!  atau termangu dan melopong !!!  

Oleh : rahimothman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan