Cari Blog Ini

Isnin, 1 Oktober 2012

NOH OMAR PENING KEPALA BEB, TAK PASTI DIMANA NAK HABISKAN RIWAYAT POLITIK BELIAU... KAH KAH KAHH !


 dikhabarkan Datuk Seri Noh Omar  (DSNO)ni adalah antara caloooooonnnn Menteri Besar Selangor andai kata Umno/Bn berjaya memperolehi kemenangan dalam Pilihan Raya Umum Ke13 (PRU13) yang akan datang... dan dikhabarkan juga bahawa itu juga hajat dan cita-cita beliau serta orang-orang yang hampir dengan beliau... namun didalam situasi Politik semasa yang tidak menentu bagi Umno/Bn hasrat beliau tersebut nampak gayanya terpaksalah beliau Semadikan Jauh-Jauh Dari Hati beliau... sebab itu beliau tak berani untuk ikhtiharkan akan bertanding di kerusi DUN... ditambah lagi dengan Kenyataan Kerajaan PR Negeri Selangor yang akan membubarkan DUN berasing dengan Pusat... kah kah kah !.

Maka oleh sebab itu beliau memilh jalan selamat dengan mengatakan yang Penduduk setempat masih mahukan khimat beliau... sebenarnya beliau sekarang terpaksa memilih ditempat mana yang terbaik untuk beliau menamatkan hayat Politik beliau... sebab itu beliau tak berani mengatakan akan bertanding di Kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) bagi meresasikan hajat beliau yang bercita-cita menjadi Menteri Besar Selangor... walaupun beliau mengatakan yang 32 kerusi DUN diyakini beliau akan dimenangi oleh Umno/Bn... kalau dah yakin menang 32 kerusi kenapa tak berani ikhtihar akan bertanding kerusi DUN atau nama beliau bukan lagi calon pilihan bagi MB Selangor andai kata Umno/Bn mendirikan Kerajaan... hu hu hu hu huuuuuu... !.

Pada pendapat gua beliau ni sepatutnya tak layak menjadi Wakil Rakyat beb... dengan lagak samseng macam haramjadah untuk jadi Tok Sidang kampung pun beliau tak layak... apa kan lagi Wakil Rakyat... suara dahlah bunyi meriam buluh yang pecah... rupa jangan cerita lah beb... sebab muka ni Anugerah Allah SWT... cuma yang bab Air Muka yang boleh disentuh kerana ia berkait rapat dengan Amalan Hidup seseorang... kah kah kah... gua mohon lah beb pada Orang Jawa yang ada kat Parlimen Tanjung Karang supaya tidak memilih beliau ni lagi dan sesiapa saja dari Umno/Bn... banyak lagi Orang Jawa yang lebih bagus dari jawa yang seorang ni beb... khasnya dari PR... kah kah kah !. sumber baca sini


hemmmmm..... gua nak pesan sikit kat pechacai dsno supaya stanby-stanby lah kerja lain beb... manalah tahu kalau-kalau beliau kalah... dan yang paling teruknya lagi kalau beliau kalah manakala dikerajaan pusat pula umno/bn tumbannnnnnnggggg... kah kah kah... umporno perkasam jati...betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan