Cari Blog Ini

Jumaat, 28 September 2012

Jika Malaysia ada Piramid Kuno kenapa dirahsiakan?


amkns
Jika benar ada Piramid Kuno di tengah-tengah hutan belantara Malaysia, kenapa ianya perlu dirahsiakan dan dikawal rapi pasukan keselamatan? Kenapa ianya tidak dijadikan bahan kajian serta sebahagian dari produk pelancongan yang boleh memberi manafaat kepada bidang pendidikan dan menambahkan sumber pendapatan negara?

Pyramids: Descendents of the Tower of Babel?

Ancient pyramids are found in Egypt and Mexico. They are also found in Peru, Nubia, Malaysia, Iraq and China.

A pyramid in the Malaysian jungle and a pyramid in Central America are virtually identical. Sumber :http://achievebalance.com/genesis/pyramids.htm

PENDEDAHAN EKSKLUSIF : PIRAMID MELAYU

September 25, 2012
Sebelum ini maaf, tidak banyak yang saya boleh dedahkan pasal pyramid itu yang mana lokasinya terletak di sebuah hutan yang masih dara dalam Semenanjung Malaysia. Pyramid kita tidak sama dengan pyramid yang wujud di Mesir, yang mana setelah ribuan tahun masih kekal dengan bentuknya. Pyramid Melayu ini sebenarnya amat besar binaannya dan lebih besar dari yang berada di Mesir atau diseluruh dunia. Kawasan pyramid dan sekitarnya dikategorikan sebagai kawasan yang paling merbahaya dan ia dijaga oleh unit-unit khas dari angkatan tentera kita. Ada tentera yang pernah masuk dan bila keluar mendapat penyakit misteri tetapi akan pulih seperti sedia kala dalam jangka masa beberapa minggu. Pada masa sekarang, perimeter kawasan pyramid itu dijaga oleh unit-unit komando kita.

Cerita penuh di http://militaryofmalaysia.net/ 

The Mayan pyramids and the Egyptian pyramids have no discernible connection that I know of. The Mayans appear to have migrated to Central America from Malaysia. There are many similar looking ancient temples and pyramids in Malaysia that resemble the Mayan ones. The Egyptians may have built pyramids based on travels to the orient, perhaps to Indonesia and Malaysia. That could be a connection, but no one has tried that theory.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan