Cari Blog Ini

Selasa, 25 September 2012

Video Pencacai Tegar UMNO sedang 'Goyang Gerudi' pula tersebar!! Saksikan!!




Tarian gelek dengan alunan muzik dangdut yang amat 'menjelekkan' telah dihidangkan kepada khalayak pada malam kemuncak Kejohanan Bola Tampar Terbuka Terengganu 2012 di Teluk Mak Nik (Monica Bay) Chukai, Kemaman, pada Ahad 23 September.

Betapa 'retorik dan munafiknya' pemimpin Umno seolah-olah mempermain-mainkan ajaran Islam kerana hiburan 'haram' itu diadakan dalam tempoh tidak sampai seminggu, kononnya Umno bersikap 'luhur dan bersih'.

Pada 20 September, Perdana Menteri Najib Razak, bersungguh-sungguh menyeru orang ramai agar menyokong usaha Pemuda Umno yang akan mengadakan perhimpunan aman pada Jumaat 21 Septmber, mengecam filem Innocence of Muslims dan karikatur yang menghina Nabi Muhammad SAW.

Selang tiga hari, program kejohanan bola tampar pantai anjuran Kementerian Belia dan Sukan yang dirasmikan sendiri oleh Menterinya Shabery Cheek pada 20 September lalu, menganjurkan maksiat yang dilarang oleh Allah, agama Islam dan rasulNya.

 "Inilah wajah sebenarnya Umno, benarlah kata-kata mantan Presiden Umno, Mahathir Mohamad bahawa Umno adalah syaitan yang dikenali, yang berpura-pura, sehingga sanggup menipu seluruh rakyat negara ini, kononnya mereka cintakan Islam cintakan Rasul,

"sebaliknya, kita dapat lihat sendiri, apa yang pemimpin Umno Shabeery Cheek sendiri yang menganjurkan program kasiat itu,"tegas Ustaz satiful Bahri Mamat, Timbalan Pesuruhjaya 1 PAS Terengganu.

Beliau berkata demikian ketika ditemui selepas menyampaikan ucapan pada program Ceramah Bongkar Isu Semasa yang diadakan di Kampung Baru Kuala Abang, dekat sini, semalam 24 September ~ Buletine Online



Kalau korang nak tengok video wanita-wanita UMNO terkinja-kinja macam kera sila lihat di ( SINI )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan